Sunday, 17 June 2012

Ada apa dengan PARIS?

Amboi soalan... 


Kena intonasi baeeekk skt baru sedap nak dengar... ehehehehe....


"Ada apa ya dengan PARIS?"




Selain Eiffel Tower? 


OK  meh I nak bagitau...


ADA MACAM-MACAM UOLLS!!!!!


Kalau tak takkan lah celebrity dalam dan luar negara, asal nak honeymoon je, nak gi Paris... contoh cam mereka di bawah ni ehehehe...


MARIAH CAREY & HUBBY

FASHA SANDHA
BRAD FIZZ... eheheheh... ni Brad Pitt I laarrr....


I dah nak masuk kali ke dua ke PARIS dengan HAI-O, nak masuk kali ke 5 in total, tapi excited mengalahkan budak-budak nak dapat lollipop warna-warni yang sebesar tapak tangan kat Funfair!






Nak tahu tempat-tempat yang kita akan pergi nanti? Jom tengok video ni :) And don't forget to email/SMS or call me to book your seats!! I'm E.X.C.I.T.E.D to the MAX!!



No comments:

Post a Comment